söndag 18 mars 2012

Röda fina...

Nu är de efterlängtade skorna äntligen i min ägo! Har suktat efter dem länge nu och eftersom jag bara har mig själv och min fru att tänka på så köpte jag dem, trots att de kostade många kronor! Tänk att ett par skor kan skänka så mycket glädje!!!

Ska inviga dessa små skönheter på fredag när jag ska på kryssning med jobbet! Det är tur att jag har lite att se fram emot, behöver verkligen det just nu!

Skulle behöva min familj här just nu! Saknar dem så otroligt mycket! Tur jag har min underbara fru för utan henne skulle jag aldrig klara detta! Tur hon står ut med mig!

Älskar dig Anneli!!!

Har en fin magnet på kylskåpet...älskar den!

Det är precis så här jag känner! Att prova och köpa nya skor är livet för mig! Önskar bara att jag hade en stor stor garderob att förvara dem snyggt i...en sån där som man kan gå in i och där skorna står på rad! Nu börjar det bli väldigt trångt...och slänga några är inte så aktuellt.

Nu ska vi snart ta tag i det där med sommarkläderna och jag är säker på att jag behöver nya sommarskor också...dock är inte min fru det ;)! Hon påstår att jag har så jag klarar mig...får väl se...hon kan ha rätt! Men tänk så underbart det skulle vara med nya fina sandaler!!!

Idag vaknade jag tidigt och kunde inte somna om. Har sovit dåligt de senaste nätterna, drömmer mycket och vaknar helt svettig. Idag gick jag i alla fall upp och pluggade så något gott förde ju denna tidiga morgon med sig. Hann läsa ut boken som jag ska ha läst tills imorgon och även skriva uppgiften kring den innan de andra kom upp. Jag försöker verkligen att vara glad och positiv, men det går väldigt trögt med det...tankarna är på annat håll och jag är ju en som grubblar väldigt mycket.

Nu ska jag försöka vara lite social och spela plockepinn med Josefine! Hon har väntat länge nu, snällt och tålmodigt!
Kram

1 kommentar:

Mia Ekander sa...

GLAD över att ha hittat hit!
("Prenumererar" på alla sko-ord, sandaler denna gång...)
Vad fint du skriver - lycka till med plugget.
Och skor KAN man inte ha för många av :)
Ha det skönt i våren!
Mia