onsdag 28 mars 2012

Inte så farligt

Det var inte så farligt att ha med rektorn under lektionen, men var sjukt nervös innan. Det gick jättebra och eleverna skötte sig också bra! Så tysta och följde med under genomgången av islam. Berömde dem efteråt och deras svar vara; man måste ju sköta sig när det är någon annan med i klassrummet. Du är ju liksom vanligt för oss så då orkar man inte skärpa sig. Söta de är...så jag talade om att jag skulle ha med mig någon ny varje dag, men det tyckte inte eleverna, det skulle bli så ansträngande för dem! De fick mig att le stort mina goa elever!
Nu är det gjort och nästa vecka väntar medarbetarsamtal!

Vet att jag borde sova, men det är så svårt...det är även svårt att förklara hur det känns. Tur jag har en tv som kan underhålla mig! Men snart få jag nog försöka ändå. Kanske skulle läsa lite mer om algoritmer ;)!
Kram

Inga kommentarer: