söndag 4 mars 2012

Från mysdag i Stockholm till surtant

En lugn och skön helg har vi! Igår, lördag, var vi in till Stockholm med tjejerna och gick på bio! Vi såg Alvin och gänget 3 och det var en söt och rolig film! Vi åt även på Mc Donalds... Blev en liten tur på stan, men shoppade inget, jo en doppresent. Kvällen blev lugn här hemma, vi tittade på Melodifestivalen...vilka dåliga bidrag...höll nästan på att somna!

Idag har vi fint väder igen och det är så vackert ute! Blir nog en promenad lite senare!
Känner mig dock som en surtant idag... S har börjat med en dålig vana att ljuga för oss och idag fyllde hon bägaren så den rann över. Vid frukosten klagade hon över magont och sa att hon haft det hela morgonen. Då frågade vi varför hon sagt till oss. Det visste hon inte. Hon låg mer eller mindre på köksbordet och skulle inte ha någon frukost. Då sa vi till henne att hon kunde gå och borsta tänderna och lägga sig och vila en stund. Det gick ca 15 minuter och sedan ringde det på dörren och granntjejen frågade om J och S ville leka. Då hoppade S upp ur sängen och vill leka, men då blev jag elak... J fick följa med granntjejen hem och leka och S fick stanna kvar och vila så nu är hon sur på mig. Men har man ont i magen så har man...då anser jag att man ska ta det lugnt. Vi får väl se hur hon mår senare idag... Men jag börjar bli trött på alla lögner och att hon aldrig kan stå för vad hon gör. Vi får liksom svårt att lite på det hon säger...är det sant eller inte.

Jaja..nu ska jag njuta av dagen, ska rätta lite uppsatser och planera några lektioner också!

Här nedan kommer några bilder från igår!




 I väntan på bussen njuter vi av solen!
Äntligen fick man ta upp sin tablettask...inte förens på bussen hade vi sagt...
Kram

Inga kommentarer: