onsdag 29 februari 2012

Blond igen!

Nu är jag ljus igen och det är så skönt!!! Fick även en lite ny frisyr...benan ligger lite snedare och luggen är klippt snett...tanken är att den ska växa ut lite längre! Nöjd är jag iallafall! Nu är ju inte den här bilden den bästa, men ändå!

Min fru har ett litet projekt på gång så ikväll åkte vi och handlade lite till det. Jag höll på att svettas i ihjäl inne i butiken...det var hemskt. Dessa vallningar gör mig tokig...vinterjackan får jag snart byta ut för jag blir så otroligt varm. Plockade idag fram trekvartsbyxor att ha här hemma...alldeles för varmt att gå omkring i långbyxor här hemma.

Nu är middagen avklarad, blev kycklingwok med bulgur till, så resten av kvällen blir lugn! Jag njuter av att vara ledig och imorgon tänker jag ge mig själv lite sovmorgon! Ska ju även vara barnvakt imorgon så jag hoppas på lika fint väder som idag för jag tänker promenera!
Kram

Inga kommentarer: