onsdag 29 februari 2012

Tavlor på plats

Så var våra tavlor äntligen på plats! Bilderna är tagna i New York när vi var där förra våren! Det blev så bra och så fint i vardagsrummet! Njuter av dem hela tiden och längtar lite tillbaka...
Skönt nu när det börjar komma upp lite på väggarna, blir ombonat då! Men vi har ju bara bott här i två år så det är ju inte så farligt ;)! Just nu håller jag på att försöka övertyga min fru om att vi ska tapetsera om i sovrummet...hon är fruktansvärt svår att övertyga så jag lär få hålla på ett tag till!

Annars så flyter det på! Jag har sportlov nu och njuter av mina lediga dagar. Är dock inte sysslolös...började dagen på att träna och senare ska jag äntligen till frissan! Imorgon ska jag vara barnvakt åt lilla Diana och på fredag kommer tjejerna så var denna vecka över! Något som dock är jobbigt just nu är alla dessa vallningar jag har...vinterjackan får jag snart lägga undan för den är så varm, att gå på stan i den är inte roligt, efter tio minuter är jag lika svettig som efter ett träningspass. Men förhoppningsvis för det något gott med sig! Det börjar närma sig när det gäller hormonsprutan...det är väl då mitt humör testas :)!

Om mina kära systrar läser detta så kan ni väl titta på en helg då vi kan ses!!! Saknar er och älskar er!!! 
Kram

Inga kommentarer: