måndag 27 februari 2012

Snö :(

Det var inte direkt uppmuntrande att köra in i Norrtälje när man såg alla snöhögar överallt och att det låg snö på marken. Har vant mig vid den fina bara marken i söder!!!
Påvägen hem stannade vi till på lunch hos mormor och morfar! Så mysigt och så gott! Saknar dem ofta och önskar jag kunde hälsa på oftare! Vi stannade också till på IKEA och köpte lite småsaker. Men nu är vi hemma, har packat upp och sorterat tvätten. Nu tar vi det bara lugnt! Anneli jobbar resten av veckan, jag ska bara in och jobba några timmar imorgon sen ska jag ha lov!

Idag ringde jag kliniken...snart dags att börja med steg två så jag passar på att njuta va lugnet! ;)

Nedan kommer två bilder, den ena tagen i lördags och den andra i oktober förra året!

 Familjens gosiga "lilla" katt Viggor sitter och tittar ut!
Bilden är tyvärr lite suddig, men detta är mina älskade underbara systrar!!! Saknar er så och längtar efter er!!!
Kram

Inga kommentarer: