torsdag 9 februari 2012

Öm

Nu är det bara en vecka kvar tills jag börjar med nässprayen...ser fram emot det med skräckblandad förtjusning... Längtar efter att få komma igång med allt så vi kan gå vidare, men jag hoppas att det inte blir alltför många biverkningar. Säger bara stackars mina elever ;)!

Idag var en seg dag på jobbet, energin fanns inte där. Kände mig nästan lite deppig, men det kan bero på att det är ägglossningstider och då är jag alltid lite extra känslig och deppig. Hoppas det har släppt tills imorgon. Sen har vi ju den där hemska träningsvärken...jisses så öm jag är i armar, ben och mage. Det var grymt jobbigt att skriva på tavlan idag så jag försökte undvika det så gott det gick! Funderar på om jag ska träna i morgonbitti eller i morgonkväll eller om jag ska ta det på söndag istället? Det återstår att se.
Kram

Inga kommentarer: