tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag! Brukar inte fira den så mycket, men jag köpte underbara rosor till min fru! Jag fick underbara rosa tulpaner av henne!!! Love you Anneli!!! Tanken var att vi skulle ha en mysig kväll tillsammans, men jag kommer nog somna snart och så har jag en sån himla huvudvärk...fattar inte varför den ska börja komma tillbaka...men har nog börjat inse att den till största del beror på stress. Så nu får jag sluta stressa!

Idag hade vi möte på socialen. Tjejerna blir kvar hos oss varannan helg ett halvår till och sedan ska det börjas dra ner. Av många jobbiga anledningar så blir det så här i vår och sedan efter vårat önskemål så ska det bli mindre till hösten. Nu hoppas vi bara att det jobbiga ska bli bra tillslut! De små goa tjejerna!!!

Nu ska jag försöka vila bort huvudvärken så jag kommer upp till jobbet imorgon! Nu är det bara 3 dagar till start!!!
Kram

Inga kommentarer: