onsdag 8 februari 2012

Däckad

 Viggor som sover sött i Kennys knä!

Så här däckad känner jag mig just nu...somnade visst på soffan och har sovit tre timmar. Hade en bra dag på jobbet om man räknar bort dagens mat som gav mig en del kramper i magen. Vi fick tzatziki idag till maten och den var så grymt stark och det gillade inte min mage. Men nu känns den bättre! Jag lär mig snabbt vad jag kan äta och inte äta, men ibland fuskar jag om det är något som ser gott ut. Får då visserligen ta konsekvenserna genom de härliga dumpningarna som innebär att jag antingen måste lägga mig och vila i minst 30 minuter eller ut och gå. Lat som jag är brukar det bli vilan!

Var och tränade på gymmet idag, så skönt och jag kände mig så duktig! Tog i rejält denna gång, var längesen jag körde ett sånt tufft pass! Men detta kommer jag få sota för imorgon...kan knappt lyfta armarna och kan jag gå normalt så blir jag glad! Helt sanslöst hur mycket det redan känns och ändå så stretchade jag ordentligt denna gång (brukar inte göra det). Jag kommer få vagga fram imorgon och skriva på tavlan blir en utmaning! Får se vad kroppen säger när klockan ringer 05.00! Skönt var det iallafall så på fredagmorgon ska jag försöka hinna med ett pass innan jobbet!
Kram

Inga kommentarer: