söndag 12 februari 2012

En tripp till Östervåla!

Igår var vi i Östervåla hos min kära vän Sara och hennes sambo Stefan! Tack för en trevlig dag och vi måste ju ses snart igen!!! Det var mycket trevligt, fick god mat, spelade spel (Bonanza :)) och pratade massor! Vi såg även melodifestivalen och det var väl ingen höjdare precis... Tyvärr så fick jag så ont i huvudet så jag kände mig inte så trevlig alla stunder. Idag känns huvudet mycket bättre och jag tror att det mest hänger på stressen över min himla kropp. Blödningarna har slutat som tur är, men jag måste ändå ringa in till kliniken imorgon och kolla så planerna inte förstörts. Håller tummarna för att vi kan fortsätta som det var tänkt!
Innan vi kom till Sara och Stefan hann vi med en kortis på Gränby Centrum! Hittade de byxorna jag ville och så blev det visst lite till! Det var så stort nu, ombyggt, och en massa nya butiker...blir en tripp dit snart igen!!!





 Sara och Stefan har tre goa katter, Sky (som ni ser på bilden), Smulan och Tiger! Sky ville gärna ligga hos Anneli, lite komiskt att katter alltid dras till henne eftersom hon är allergisk! Mysigt hade vi som sagt och lite godis åt vi allt! Har dock halva påsen med oss hem igen! Det är ju inte de bästa bilderna direkt eftersom de är tagna med min mobil...


Idag blir en relativt lugn dag! Ska städa och plocka lite, sen ska jag även vara barnvakt åt lilla Meya så hennes föräldrar får sova lite! Inte lätt när ens barn vägrar sova och äta...förstår att det känns jobbigt. Så nu är det nog dags att jag börja fixa till mig och äter frukost. De skulle ringa när Meya ätit nästa mål mat så då ska jag åka till dem och sedan ta en långpromenad med den lilla! Gratis motion för mig och lite sömn/egen tid för de underbara föräldrarna!
Kram

Inga kommentarer: