fredag 10 februari 2012

Neeej...

Tänk att det redan är helg! Det är ju bara måndag och fredag hela tiden! Idag har jag känt mig lite nere och jag trodde att det berodde på ägglossningen. Brukar bli lite nere vid den tidpunkten pga hormonerna. Men nu när jag kom hem så har jag börjat blöda igen...fan säger jag bara. Det här kan sabba allt nu...skjuta upp det och jag vill verkligen inte det. Jag hoppas bara att det var en tillfällig blödning för mensen ska inte komma förens om två veckor. Detta gjorde mig ju inte direkt gladare... Får ringa fertilitetskliniken på måndag och kolla hur jag ska göra. Varför ska min j..la kropp vara så förbannat dum?

Var i allafall duktig och tränade idag efter jobbet! Det var så skönt och det känns kan man säga ;)! Nu kan jag slappa i soffan hela kvällen med gott samvete! Det är så skönt att jag börjat få rutin på mitt tränande så nu gäller det att hålla i det! Nu ska jag trimma min fläskiga kropp!

Nu ska jag bara va och försöka tänka positivt och att allt kommer att gå bra!
Kram

Inga kommentarer: