söndag 5 februari 2012

Härliga helg!

Har haft en underbart mysig helg!!! Mamma och Kenny kom igår (lördag) så det blev en riktig mysdag! Idag fyller jag år! Tänk att jag nu är ännu ett år äldre, känns bra det! Har haft en lugn, men mycket mysig och trevlig födelsedag! Idag kom även svärmor och min svägerska Viveka med sina döttrar samt vår vän Yvette över på fika! Så trevligt och våra bakverk var så goda! Mamma hade dessutom gjort min favorittårta!!! Nu är helgen över och en ny vecka vankas...



Min "lillebror" ligger och slappar i soffan! Gulle dig Miró!!!



Våra bakverk som blev så goda!!! Älskar även mitt kakfat!



Igår (lördag) tog vi alla en promenad i det härliga vintervädret! Tjejerna och Miró sprang ute på isen och ialla snöhögar de kunde hitta!



Det glada gänget! Kallt, men härligt var det!



Miró älskar att springa i snön...hade inte tid att vara med på kort, men detta fick vi!

En sån skön och mysig helg! Alltid lite vemodigt när jag ska skiljas från min familj! Men som tur är ses vi om några veckor igen!!!!

Kram

Inga kommentarer: