måndag 13 februari 2012

Trivs

Så var en ny vecka igång! Ringde till kliniken idag och det var inget problem med blödningen, man kan tydligen ha det lite då och då och speciellt kring ägglossningen. De förstod att jag blivit nervös, så det var mycket lugnande för mig det här. Så nu kan vi bara köra på som planerat!!! Jag tycker så mycket om våra barnmorskor på kliniken! De är helt underbara och så hjälpsamma!!! Så nu laddar jag för nässprayen som ska börja tas i slutet av denna vecka!

Idag när jag satt på arbetslagsmötet så slog det mig att jag bara jobbar som lärare till den 15 juni...sen ska jag tillbaka till fritids. Jag trivdes bra på fritids, men jag trivs så mycket bättre i skolan, det är där jag vill jobba! Så även om jag försöker att inte tänka på tillbakagången så finns den ju där och det känns så där... Jag har fått blodadtand på skolan nu så jag tittar faktiskt efter andra skoljobb till hösten, men trivs dock väldigt bra på min nuvarande skola! Ja vi får se vad framtiden har för mig!

Idag fick jag med älsklingen på träningen! Men det var segt, kändes i benen att jag promenerat i ca 3 timmar i går och åkt skridskor hela förmiddagen idag när jag stod på crosstrainern. Men jag körde på så nästan en timme blev det! Nu sitter vi här båda två i soffan och halvsover ;)! Ska kolla lite på tv och sen ska jag försöka ta en tidig kväll, får se om jag kan lyckas...
Kram

Inga kommentarer: