fredag 6 augusti 2010

Några dagar i Motala!

Har tillbringat de senaste dagarna i Motala tillsammans med min kära familj och tjejerna! Helt underbart att få träffa dem igen!!!
Vi har även hunnit med att gå på Skänningemarken, badat, tjejerna har fått rida häst och träffat släkt och några vänner!

Här nedan kommer lite bilder från dessa dagar!

Emma min underbara lillasyster!
Sofia min andra underbara lillasyster!

Mysig gruppbild! Min svåger Markus, S, J och Miró!

Smaskiga snittar hemma hos min pappa och Kicki!

Emma och hennes trevliga Markus!

Glada gänget!

Min underbara fru och Emma var glada denna kväll!

Kvällens värdpar, pappa och Kicki!
Jag och min älskade syster!

Mysigt!!! Emma skulle få J att sova, men somnade själv!

Kommer Emma med hästen snart?

Äntligen! Vilken lycka att få leda hästen!

En glad ryttare som ville att det skulle gå fort!

Denna ryttare ville ta det lite lugnare!

Hund och barn samtalar!

Tog en sväng till ladugården och tittade på de små kattungarna!
J ville inte gå därifrån...skulle tagit med sig en hem, men trodde inte mamma skulle gilla det!
S tyckte också att de var söta!

Trots att vädret var mulet så vågade några att bada!


Markus och S gick lite längre ut...långgrunt!

Miró gillade att bada!


Glad 6-åring!

Onsdagen den 4/6 fyllde S 6 år! Mysigt i sängen bland paketen! Miró ville också vara med!
Fick lite finare frukostdukning än oss andra! Den stora koppen drack vi också ur när vi fyllde år som små!

J och S åkte lite karuseller på Skänningemarken! Fort skulle de gå så ni skulle se deras miner när de valde att åka ett barnparisehjul!!! Oslagbara =)!
På kvällen firade vi hemma hos mamma och Kenny med pannkakstårta! Sofia och Anneli var på bra humör!

J var lite trött och passade på att gosa med Miró!


Helt underbara dagar!


Nu är vi hemma igen och njuter av de sista dagarna i ledighet, nästa vecka börjar allvaret igen!


Trevlig helg!

Inga kommentarer: