onsdag 11 augusti 2010

Skönt, men trött

Började jobba tidigt idag så jag är riktigt trött ikväll. Jobbade visserligen bara till 12.30, men ändå. Var och tränade efter jobbet vilket var jätteskönt, men det kändes att jag inte varit där på några veckor. Åkte sedan och handlade hem lite mat och sedan hem för att duscha. Kom sen på att jag glömt köpa några saker så det var bara att ge sig ut igen... Har haft riktigt jobbig huvudvärk i eftermiddag och känner fortfarande av den. Hoppas den ger med sig till imorgon, annars blir det en tung och jobbig dag på jobbet. Har tvättat hela eftermiddagen och kvällen... Och till middag blev det tacos, Anneli hade tagit fram två laxfiléer, men dem såg jag först när jag skulle börja laga tacos... Jag får äta lax imorgon istället!

Näe, dags att hämta upp tvätten...sen blir det nog en tidig kväll!

Tjao

Inga kommentarer: