söndag 8 augusti 2010

Sista semesterdagen!

Sista dagen på semestern och mitt "gamla" liv! Lämnade hem tjejerna efter lunch och pratade lite med deras mamma! Sen åkte vi till svärmor lite och pratade, var ett tagsen så det var mycket trevligt! Dagen har bara försvunnit... Vi åt middag på Antep ikväll och det var gott som vanligt! Ja och kvällen har varit lugn, vi köpte med oss Frödinge frysta kladdkaka och åt, den är suveränt god och man måste ju så klart tina den först ;)! Jag vet, absolut inte nyttig, men hädan efter ska jag försöka att inte äta så mycket onyttigt...har lovat mig själv, nu är det hårda bud som gäller!
Har äntligen börjat titta på resa till New York!!! Troligtvis blir det i slutet av mars och jag längtar! Nu ska jag börja spara pengar! Inte min starka sida, men ska verkligen försöka! Kostar ju liksom en del och så vill jag ju kunna shoppa där också! Det ska nog bli bra!
Nu ska jag nog krypa till kojs...börjar jobba imorgon och det ska bli roligt och spännande med nya jobbet!
Tjao

Inga kommentarer: