tisdag 24 augusti 2010

Invägd!

Har haft en helt ok dag, har bara haft en huvudvärk som inte velat ge med sig...men den ska jag sova bort nu!

Blev ingen träning imorse, men jag var och vägde in mig hos Jenny! Såg väl relativt bra ut! Hon ville iallafall att jag skulle ut och gå mer och skippa styrketräningen, ska börja gå mer och köpte dessutom en ny stegräknare idag...rosa=)! Men vill nog inte sluta helt med styrketräningen, men kan dra ner passen där. Nu är det stenhårt med kost och motion...ska väga mig nästa tisdag hos henne i igen. Hon har en sån bra våg som mäter fett,- muskelmassa,-vattenprocent mm. Det blir mer intressant att följa sin viktnedgång när man kan se alla siffrorna. Nu ska hon hjälpa mig fram till operationen och jag hoppas att hon även vill hjälpa mig att lägga upp en bra och hälsosam veckomeny sen!!! Om jag ber snällt så!

Ikväll har jag suttit i telefon med min kära lillasyster Fia...alltid lika roligt! Tur man kan prata ofta i telefon för ses ofta gör vi inte direkt. Vi har bestämt att vi ska ha en systraträff i höst, men först ska jag få en operationstid så vi vet när det kan passa.

Insåg idag att det är 4 månader till jul och bara 1½ månad till oktober, börjar bli lite smått nervös nu. Ja inte för julen utan för oktober. Nu ska jag kämpa!!!!

Nu blir det nog faktiskt sängen och läsa lite...

Tjao

Inga kommentarer: