fredag 20 augusti 2010

Veckan har gått fort....

Så var det då helg igen! Skönt, men tycker att det är lite läskigt att veckorna går så fort... Snart oktober och nu börjar jag bli lite nervös!

Hade en väldigt bra dag på jobbet, en kortdag, tog en timmes komp för att hämta tjejerna i Rimbo! Så mysigt att ha dem här igen och så var det roligt att få träffa Eva! Visst saknar jag min fd kollegor, men idag insåg jag att det var det bästa jag kunde ha gjort för mig att byta jobb. För på väldigt väldigt länge så känner jag glädje över att gå till jobbet!!! Det känns inte bara jobbigt att gå/åka dit som det gjort ganska länge när jag jobbade i Rimbo. Jag passar helt enkelt bäst för det jobb jag har nu och jag känner mig glad varje dag! Det är en väldigt härlig känsla!!! =)

Tjejerna sover nu, har duschat dem och flätat deras hår ikväll! Det var så trötta så båda somnade i bilen hem. De orkade iallafall äta lite mat! Får se vad vi hittar på imorgon?!

Blev ingen vägning idag för Jenny var sjuk, får ta det nästa vecka. Var iallafall och tränade i morse och det var tungt, men så skönt efteråt!!!

Nu ska jag gå och mysa lite med min fru innan vi båda somnar!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: