måndag 23 augusti 2010

Bra dag!

En sån fin dag vi har haft idag!

Den började med att jag gjorde mig iordning själv, väckte tjejerna och gav dem frukost och kläder. Sen skjutsade jag dem till skola/förskola! Efter det var det bara att bege sig mot Norrtälje igen och gå på möte på socialen! Det gick bra och det låter som om vi får behålla tjejerna ett tag till, skönt! Hade blivit så tomt annars! Sen var det dags för jobbet och där började jag med fritidsmöte. Jobbade till 17.30 så dagen har gått i ett!
Vi var lite lata och köpte hem mat idag...McD...vet att jag inte ska äta det, men vi tog en långpromenad ikväll, så skönt och så svettigt!!!
Imorgon ska vi dessutom väga in oss hos Jenny! Gillar det egentligen inte, men hon ska hjälpa mig nu här att förlora en massa kilon!!!

Nu ska jag nog gå och slappa lite framför tv:n...

Tjao

Inga kommentarer: