torsdag 19 augusti 2010

ARG

Är så fruktansvärt arg just nu...här har man gått och väntat på svar från apnémottagningen för att få en tid dit...i 4 månader har jag väntat, när jag äntligen får tag på dem när jag ringer så säger det att det inte finns någon remiss på mig...jag blir så förbannad...och på det har jag en grym huvudvärk, hoppas den släpper tills det är dags att cykla till jobbet! Ja idag blir det cykeln...så fint väder!!!

Men för att återgå till mitt problem, har försökt ringa min läkare på obesitamottagningen, men där svarar inte en själ...blir så trött på allt, det är nog inte meningen att jag ska genomgå denna operation... Så i ren ilska idag så har jag storstädat lägenheten, har dock kontoret kvar, men det får bli en annan dag. Så nåt gott kom ju ur det dåliga!

Nu ska jag gå och titta på våra bästa år!

tjao

Inga kommentarer: