onsdag 25 augusti 2010

Promenad

Dagen började med helt ok väder... På morgonen tog jag en 45 minuters promenad och då sken solen så skönt! Nu ska här promeneras varje dag!!! Nu kör vi!!!!!! Riktigt härligt höstväder var det! När jag kom hem duschade jag, fixade till mig och åt frukost. Hann med lite surf på datorn också! Sen cyklade jag till Sofie en sväng, stannade på vägen och köpte med mig lite lunch...en sallad. Fortfarande ok väder! Sen...sen när jag väl var på jobbet och hade hämtat förskoleklassbarnen till avdelning så öppnar sig himlen...det var inte lite regn som kom utan hur mycket som helst och det regnade länge... Som tur är så slutade det regna tills jag skulle cykla hem. Jag hör och häpna, jag cyklade faktiskt till jobbet och jag tänker göra det i morgon också om det inte ösregnar.

På jobbet rullade det på...nästan alla barn var på plats i dag på min avdelning, 40st... det var livat vill jag lova och inga ville gå ut. Men vi hade det trevligt! Stängde idag, men det gick så bra!

Ikväll har jag inte gjort mycket...Anneli hade lagat mat tills jag kom hem, moussaka! Sen har vi bara slappat framför tv:n och jag har lekt lite med min mobil...saknar bara lite spel på den och jag vet inte hur jag ska få till det. Det löser väl sig...får väl be Sofie och Johan om hjälp! Tack för hjälpen idag Sofie! Nu är min kontaklista i ordning!!!

Nu ska jag återgå till att läsa min bok...den är så bra!!!

Tjao

Inga kommentarer: