tisdag 31 augusti 2010

Inte bra, men bra!

Den här dagen skulle bli en bra dag, men började sisådär... Eller egentligen så började den bra, men inte i mina ögon. Var och vägde mig idag igen, vägde mig först hemma och den visade -2,5kg, men på vågen hos Jenny visade den +2hg...jag blev skitsur. Däremot så hade fettprocenten minskat med ca 4% och muskelmassaprocenten ökat med ca 3% så jag borde vara nöjd för det är också viktiga siffror. Men nu är det ju så att sjukhuset inte bryr sig om de utan bara om kilon...så jag är stressad nu. Veckorna rullar på och jag börjar få ångest. Vill klara det här utan att leva på bara soppor, har varit så duktig den senaste veckan med maten och motionen. Men Jenny och jag kom överens om att jag ska väga mig nästa vecka igen, men även på min egen våg. Det är ju ändå den som jag vägt mig på hela tiden innan. Nu j...lar ska här kämpas... Nu ska jag hålla humöret på topp också så jag inte hamnar i nån svacka...
Det går bra med stegen också...ligger runt 10000 - 11000 varje dag! Nån dag har legat under, men också över!!!

För övrigt har dagen varit jättebra! Nu ska jag sätta mig och kolla på tv, sen blir det nog sängen rätt skapligt. Ska hoppa in och jobba en timme imorgonbitti...

Tjao

Inga kommentarer: