måndag 9 augusti 2010

Första dagen

Första dagen avklarad på nya jobbet! Det var jätteroligt och mycket trevliga kollegor! kände mig så välkommen! Är dock väldigt trött ikväll, men det är ju inte så konstigt efter alla nya intryck, namn och allt jag kollat upp! Skrivit på anställningsbevis, sekretesspapper och skickat efter utdrag från polisregistret! Hoppas jag inte gjort nåt dumt de senaste 3 åren ;)!
Kommer somna gott ikväll!
Har tänkt på min kära vän Sofie som gjort en GBP idag! Hoppas det gått bra och att vi ses snart! Lite avundssjuk för jag går ju bara och väntar på en egen tid...men den kommer nog!
Näe, nu blir det nog faktiskt till att slappa i soffan framför tv:n en stund innan sängen hägrar, tänkte orka med ett pass på gymmet imorgonbitti innan jobbet! Nu kör vi!!!
Tjao

Inga kommentarer: