söndag 15 augusti 2010

Vill bli mig själv

Så var den här helgen över och en ny arbetsvecka väntar!
Anneli är fortfarande sjuk och ska vara hemma även imorgon. Idag var jag så rastlös och uttråkad så jag bestämde mig för att åka till Täby C och strosa lite. Påvägen dit fick jag ett sms av min vän Sofie som tyckte att jag skulle åka till Skärholmens C istället. Efter att ha pratat med henne så körde jag dit istället. Det var jättekul att träffa henne och Johan, men jag kände mig inte som något roligt sällskap... jag har varit så off idag (hela veckan) och känner mig inte alls på något bra humör. Var egentligen inte shoppingsugen heller, men en tröja till mig och lite pärlor blev, ja några muffinsformar till Anneli också! Men sen var det rent ut sagt tråkigt att gå där... Sällskapet var perfekt, men jag är verkligen inte på humör för att handla. Hade tänkt att skaffa ny mobil, men det fanns ingen Telenorbutik så det sket sig...
Jag vill bli mitt vanliga ja igen, känner faktiskt inte igen mig själv... Vill få operationen gjord, vill börja om på nytt. Hade jag inte haft Anneli så vet jag inte vad jag hade gjort!!! Min fru är guld värd och jag älskar henne mer än något annat!!!!!
Nu ska jag titta lite på tv innan det blir sängen så jag orkar upp imorgonbitti. Tänkte träna efter jobbet så jag vill vara pigg!!!
Tack Sofie och Johan för trevligt sällskap även om jag inte var det!
Tjao

Inga kommentarer: