tisdag 17 augusti 2010

Skolstart

Idag drog skolan igång så nästan alla barn var på plats! Hade hand om sexåringarna på min avdelning efter deras upprop, så mysiga och goa! En riktigt lugn och skön förmiddag blev det! På eftermiddagen var det lite fler barn, tror det var ca 29 barn idag, men det kändes som 10... Var ganska mycket tröttare idag efter jobbet än tidigare dagar... Det blev bilen till jobbet idag, vet jag skulle cykla, men det ösregnade när jag skulle åka så det blev bilen!

Efter jobbet åkte jag och älsklingen och handlade lite. Har gjort köttfärsbiffar ikväll, 1,5kg köttfärs. Det blev jättegoda och vi skippade potatisen ikväll och åt bara grönsaker till!

Har titta på sista Allsången på Skansen... trevligt program! Men nu lockar sängen väldigt mycket, har en sån grym huvudvärk...tänkte att jag kanske skulle kunna sova bort den.

Skulle ha ringt doktorn idag, men jag blev lite nervös och struntade i det...vet jättedumt eftersom jag vill få det gjort, men jag pallade det inte. Imorgon...

Tjao

Inga kommentarer: