måndag 16 augusti 2010

Ny vecka

Ny arbetsvecka påbörjad! Idag var det betydligt fler barn på plats, men inte alla...imorgon gäller det! Då börjar skolan och i princip alla är tillbaka! Började tidigt idag och fick sluta tidigt vilket var skönt! Tränade efter jobbet och nu skulle bara veta vilken träningsvärk jag har i magen...Lär ju inte kännas bättre imorgon direkt...jaja, det får jag ta!

Anneli är fortfarande hemma och är sjuk och ska va hemma även imorgon för att verkligen bli frisk! Lurade dock med henne ner till Team Sportia för att köpa en cykel! De har rea nu så det var bra priser! Blev en röd Sjösala Mariella, jättefin! Den tänker jag använda så kan hon ta min blå...den är princip helt ny den också. Köpte den förra sommaren, men har knappt använt den. Men nu kan vi börja cykla mer tillsammans när vi ska någonstans här i stan...

Känner mig lite bättre idag, men det är något som ligger och jäser inom mig...kan bara inte sätta fingret på det.

Skulle ha ringt doktorn idag och kollat lite saker, men glömde bort det totalt så det får bli imorgon eller på onsdag... Jag vill så gärna få operationen gjord nu!

Nu ska jag slappa lite framför tv:n...ny jobbdag imorgon och då vill jag vara pigg! Ska cykla till jobbet...kanske på den nya cykeln!!!!

Tjao

Inga kommentarer: