tisdag 10 augusti 2010

Vill få det gjort!

Så var även tisdagen över... Dagarna går så otroligt fort! jobbade en "lång" dag idag och var med och såg hur stängningen gick till, inte alls krångligt så det här kommer att gå bra¨å! Imorgon ska jag börja klockan 07.00 så snart blir det sängen. Hade tänkt ta cykeln, men får se hur det blir. Ska träna och handla efteråt så det kanske blir bilen iallafall.

Idag efter jobbet åkt jag till sjukhuset för att underhålla min vän Sofie lite. Fick redan på ganska mycket om den kommande operationen så nu vill jag bara få den gjord! Fasar mest för alla nålstick och sprutor...hua... Gillar dem inte. Men jag vill få det gjort nu så jag kan börja mitt nya liv! Appropå det så har de här två dagarna gått jättebra va gäller småätande...så stolt över mig själv, men väntar med spänning på hur helgen ska gå...brukar vara en fälla för mig. Men jag ska klara det här!

Nu ska jag nog stänga ner här och inta sängläge, måste vara pigg imorgon!

Tjao

Inga kommentarer: