torsdag 19 augusti 2010

Skönt att cykla!

Så skönt det var att cykla till jobbet (och hem förstås)...men så varm jag blev ;)! Jättefint väder har vi haft idag så jag bara njöt av att susa till jobbet... imorgon blir det dock bilen för att spara lite tid! Ska hämta tjejerna i Rimbo och även Anneli ska följa med så jag kan visa henne vart hon ska hämta dem när hon måste åka själv! Ska bli mysigt att dem igen!!!

Imorgon ska jag väga in mig hos en tjej som heter Jenny och som jobbar på Annelis jobb. Hon har en sån där "specialvåg" som mäter allt i kroppen. Hon ska hjälpa mig att förlora de sista kilona innan operationen! Hoppas att hon även har tid att hjälpa mig att lägga upp ett kostprogram!?! Det får jag veta imorgon! Ska väga mig direkt på morgonen och får inte ha ätit eller druckit på 4 timmar innan. Det ska nog gå bra, efter det tänkte jag ta mig ett träningspass!

Tänk nu har snart min andra jobbvecka gått och det känns som jag har varit där hur länge som helst! Jag trivs så otroligt bra!!!

Nu ska jag sätta mig och skriva lite i album...ligger ca 2 år efter =)!

Tjao

Inga kommentarer: