torsdag 12 augusti 2010

Jobbigt

Jag har verkligen kommit in i en sån där jobbig period igen... kan grina för vad som helst. Ikväll har det varit extra jobbigt eftersom jag är själv hemma då Anneli är på planeringsdagar ute på Lidö med sitt jobb. Hade behövt henne nu!!!
Fick ett raseriutbrott nyss och rev ut hela min garderob... På ett sätt var det väldigt frigivande, men egentligen helt galet...slängde en massa kläder...Vet fortfarande inte varför jag gjorde det, men borta är de... Ja ja...ska väl inte behöva dem mer... Som tur är fick jag skjutsa lite på svärmor ikväll så det blev ett välbehövt avbrott i de jag höll på med. Nu borde jag lägga mig, men....

Längtar till jobbet imorgon då får jag annat att fokusera på... Då kan jag släppa alla jobbiga tankar som dyker upp. Ska tvinga mig att åka och träna också i morgonbitti...avreagera mig lite!

Just nu går jag bara och väntar och väntar och längtar och längtar!

Näe...med risk för att skriva konstiga saker så loggar jag ut nu...

Tjao

Inga kommentarer: