söndag 22 augusti 2010

Mysig helg!

Hade en skön och lugn dag vid sommarstugan/havet igår! Inte direkt solsken, men varmt och uppehåll nästan hela dagen! Regnet kom när vi grillade och sen kom även åskan, men inte så farligt. Svärfar med sambo fixade och donade. Även min svägerska och hennes dotter dök upp!
Vi hann med att spela barnkrocket, Anneli och tjejerna gick till skogen och plockade blåbär, blev även lite vinbär hos grannen! Svärfar var också snäll och följde med till skogen medans jag umgicks med hans sambo!


Härliga sommarhus och hav!

Lilla M älskar bär!!!


I blåbärsskogen!

Hemma från skogen igen!

J försöker få igenom bollen i krocket!

S hade inte riktigt samma flyt...

Även vi vuxna tyckte att det var roligt! Klubborna var dock lite korta...

Lite mys inne i huset blev det också när regnet kom!


En riktigt härlig dag! Vi var lagom trötta när vi kom hem på kvällen så tjejerna slocknade direkt i sin säng, men vi höll oss vakna ett lite tag till!
Idag har vi bara tagit det lugnt! Gick in på mejlen och såg att min nya mobiltelefon hade kommit så den har vi varit och hämtat!!! Sen skulle jag till Åhléns för att köpa en silverpenna så jag kan fortsätta skriva i albumen, men de hade inte den sorts penna jag ville ha. Hittade däremot varsin härlig tunika till tjejerna som bli skön att ha under hösten! Sen åkte vi och handlade lite mat som vi nu håller på att tillaga, köttfärslimpa och potatis!
Kvällen blir lugn, tjejerna ska till skola/förskola imorgonbitti och vi ska sedan på möte på socialen och jobba!
Har iallafall haft en väldigt mysig helg!!!
Tjao







Inga kommentarer: