fredag 6 augusti 2010

Nytt liv - laddad!

På måndag börjar som sagt mitt nya liv! Självklart kommer min underbara fru fortfarande att finnas med!!! Men jag börjar nytt jobb, på en skola här i Norrtälje som fritidspedagog och förhoppningsvis lite resurs i skolan! Sen så börjar mitt nyttiga liv ;). Ska börja äta soppor (delvis) och börja träna igen! Saknar det och det ska bli skönt med rutiner igen...det är det värsta med semestrar...alla rutiner försvinner. Men nu ska här hårdköras!!! Är riktigt laddad, framför allt efter den här svullarkvällen! Åt pizza, men vet egentligen inte varför eftersom jag inte är så förtjust i det... Jaja, sista pizzan ever!
Nu ska jag pussa tjejerna godnatt och sedan slappa framför tv:n. Anneli är ute och äter med sina vänner så jag är alena!!!
Tjao

Inga kommentarer: