onsdag 5 december 2012

Snöigt...

Så skönt det var att träna, men orkade inte så långt pass som jag tänkt. Näsan och kroppen sa ifrån..så förkyld. Fast jag fick mig ett extra pass när jag kom hem...fick skotta fram vår parkeringsplats. Inte lite snö på den inte, men fick bort så pass mycket så jag kunde parkera iallafall, får hoppas att jag kommer ut imorgon då jag ska till Solna för skolarbete.
Har fortfarande ingen bra dag och är lite sur för att jag inte orkade så mycket som jag tänkt, men får väl ta det lite lugnt med tanke på den feber jag har.
Ikväll är jag solokvist...Anneli äter ute med sin kollegor och jag har ingen aning om när hon kommer hem...kanske blir insnöad!? Jag ägnar kvällen åt att tvätta upp all tvätt, men ska gosa ner mig i soffan snart under en filt och titta på tv.

Ja snö har vi då fått idag...inga bussar går, knappt framkomligt på E18...mina fönster på jobbet samt de här hemma ser man knappt ut igenom...åskat har det gjort också. Jag har aldrig varit med om det, men tydligen är det inte så ovanligt. Det kom iallafall världens smäll och hela himlen lystes upp. Nu får vi hoppas att det åtminstone slutar snöa och blåsa till imorgon för då ska det nog gå bra att köra.

Näe...göra lite nytta och sedan vila samt sura lite... Har ju lite som tynger mig och jag vet inte hur jag ska få bukt på det...önskar att allt var livet var lite enklare ibland.
Kram

Inga kommentarer: