lördag 8 december 2012

Älskar dig Karro!

Har haft en bra, men ändå inte bra dag. Vaknade i natt med en fruktansvärd huvudvärk och den har suttit kvar hela dagen. Mycket annat far runt i mitt huvud och den är i konstant action...börjar blir jobbigt och orken börjar ta slut.
Blev väckt av lilla J med orden; Jag älskar dig Karro och har saknat dig sen kröp hon ner i sängen hos mig för att mysa en stund! Goa lilla tös, älskar dig också! Efter frukosten begav vi oss ner på stan och för att titta lite. Tog även en fika på Tösses, räksmörgås blev det! Hittade några julklappar och en blus till mig själv! Handlade även lite mat på vägen hem och det viktigaste enligt J...lördagsgodis!
Resten av eftermiddagen har vi varit hemma...hör och häpna, jag har bakat pepparkakor med Josefine. Jag tycker fortfarande inte att det är roligt, men mysigt att baka samtidigt som julmusiken spelades i bakgrunden! Köpte idag Martin Stenmarks julskiva efter att ha fått tips om den av min rektor. Hon hade rätt...låten hon tipsade om gick rakt in hjärtat och tårarna rann ner för kinderna! En sådan underbar och fin sång...kommer att spelas mycket här hemma!

Igår eftermiddag/kväll var jag på mingelmys på jobbet! Vi var inte så många, men vi som var där hade väldigt trevligt! Åt god mat, drack glögg (inte jag), åt godis, testade våra kunskaper, lyssnade på julmusik och pratade i massor! Jag har otroligt härliga kollegor och kvällen blev sen!!! Vissa av er står mig närmare och jag är så glad över att ha er i mitt liv och så tacksam för att ni finns där när dagarna är svåra!!! Tack för igår kväll, jag behövde det här!!!

Mys på Tösses!
Nu ska jag mysa med de andra framför tv:n med lite godis och hoppas på en bättre dag rent psykiskt imorgon! Då blir det julmarknad på stan och lite lilljul med J!!!
Kram

Inga kommentarer: