söndag 16 december 2012

Köttbullar

Vi har en lugn söndag här hemma vilket är skönt! Men lite nytta har jag gjort...köttbullar! Gjorde inte på så mycket nötfärs jag tänkt, men det blev en hel del ändå! Så mycket godare med hemmagjorda än köpta! Så idag blir det nygorda köttbullar. potatis, sås och så hemmagjord lingonsylt till middag!

Annars så rullar dagarna på, känns lite jobbigt nu när julen närmar sig. Hade ju hoppats på att få vara gravid vid den här tiden, men så blev det ju inte. Det var nu vi skulle beställt vagn, babyskydd och lite annat. Men nu skjuts det på obestämd tid framåt...så nu lägger jag tankarna på dessa ting åt sidan ett bra tag framöver.  I jul ska jag bara fokusera på och njuta av min älskade systerson!!!

Mina fina och goda köttbullar!
Ska nu bara ta det lugnt och inte göra speciellt mycket. Har en PIM uppgift som borde göras och en rapport att skriva på, men har absolut ingen lust...så därför tänker jag strunta i det och bara va i eftermiddag!
Kram

Inga kommentarer: