fredag 21 december 2012

Jullov!

Idag började äntligen jullovet, så skönt att inte behöva ställa klockan imorse utan kunna ligga kvar i sängen och dra mig. I två veckor ska det förhoppningsvis vara så! Tyvärr så tog min kropp de orden på allvar och jag hade riktigt svårt att ta mig upp. Antar att den ger igen för denna höst och försöker säga mig nåt, men de örat lyssnar jag inte på.
Har idag städat hela lägenheten, Anneli gjorde stora tolaetten, tvättat upp all tvätt och nu ligger den fint invikt i garderoben, handlat de sista inför vår lilljul med Annelis familj imorgon, varit till tippen med en massa skräp och fixat Axels sista julklapp! Blev så nöjd med den och hoppas min syster och hennes sambo blir det också! Vi var lite lata idag och köpt hem pizza, insåg då att jag inte ätit något på hela dagen, men ändå fick jag inte i mig så mycket. Hm...kroppen är verkligen inte som den ska.

Igår kväll var jag ute och åt med mina kollegor! Det var så trevligt och roligt, mycket prat och skratt!
Jag kan verkligen inte önska mig bättre kollegor och vänner! Vissa vet jag inte vad jag skulle göra utan!!!

Vet inte vad jag skulle göra utan er och hur jag skulle klarat den här hösten! Ni är guld värda!!!
Jag hoppas ni vet hur mycket ni betyder för mig!!! Ni är mina räddande änglar!!!

Nu blir det straxt sängen och det ska bli skönt kan jag lova! Ryggen skriker efter att få lägga sig ner och vila och jag måste erkänna att det ska bli skönt!
Kram

Inga kommentarer: