tisdag 4 december 2012

Skit...

Ingen bra dag idag...har vaknat på helt fel sida och sovit urdåligt. Har desutom blivit dunderförkyld och kan knappt andas genom näsan, hade helst legat kvar under täcket, men plikten kallar. Har inte tid att vara sjuk så i med lite piller och så sätter vi igång!
Jag skulle just nu behöva lite medgång, få känna att det går vår väg, men icke...den lyser med sin stora frånvaro och allt känns bara skit. Hade en liten dröm, förhoppning, men den verkar gå åt skogen. Jag får väl helt enkelt hoppas på att 2013 kan bli ett något bättre år, för detta har verkligen inte varit det. Hade jag inte haft min älskade fru så hade jag nog inte suttit här och skrivit idag...Älskar dig Anneli!!!


2 kommentarer:

Familjen Strand sa...

Åh älskade vän...jag finns här för dig det vet du hoppas jag. Förstår att allt är tufft även fast jag inte kan sätta mig in i det helt...tror jag ingen kan inte vart med om samma sak, men förstår hur du känner... Säg till nån dag när du ska träna så hoppar jag gärna på o sällskapar om du orkar... Puss o Kram

Karros blogg sa...

Tack kära du! Näej det är tungt och inget vill just nu gå min väg...suck. Jag hoppas på ett bättre 2013 annars vill jag inte vara med. Ska säga till nästa gång jag ska till friskis...blir nog på måndag tror jag! kram