söndag 9 december 2012

Andra advent!

En kall, men skön andra advent! Fått mycket gjort idag...började med att titta på julkalendern med Josefine, när Anneli vaknade hade vi lilljul och våra  julklappar till Josefine fick klart godkänt! Vi åt en mysfrukost tillsammans, sen ringde svärfar och sa att han tänkte komma in med lite fika! Så välkommen så, men nu är det ju så att jag inte kan bjuda hem folk om det är stökigt. Så jag satte igång och började städa...har vårat sovrum och kontor kvar, men det hanns inte med. Efter fikat åkte jag och Josefine ner på stan och gick på julmarknad, jättekallt men mysigt! Köpte julklapp till Anneli och nya leggings till Josefine. Relativt frusna åkte vi hemåt igen för lite middag. Anneli började skruva ihop vår skjutdörr till garderoben och jag åkte på att hjälpa till lite, men det blir ju så skönt när det är färdigt! Har nu skjutsat hem Josefine och hade inte tänkt göra så mycket mer ikväll, men dörren ska upp så gissar att det blir det vi gör ikväll! Soffan lockar dock!

Så här trötta var vi igår kväll!
Så roligt att öppna paket!


Mannekängar i nya julklappstunnikan!

Nu tänker jag inte göra många knop, men garderobsdörren ska bli klar...så trött och tankarna far omkring i huvudet...Som jag önskar att läget var helt annat, men så är det ju inte. Försöker verkligen att gilla läget, men det är svårt. Igår skickade vi iväg en fotobeställning så snart kan jag rama in mín lille son och sätta honom på min ängla hylla!!!
Kram

Inga kommentarer: