tisdag 11 december 2012

Julblomma

Hemma efter en lång dag på jobbet. Fullt upp har det varit och knappt hunnit ta någon rast...men tänker att snart är det lov! Snöar gör det också...tycker att det räcker med snö nu. Känns som om det snöat konstant i 1½ vecka. Vitt är det iallafall och måste ju erkänna att det är fint, men nu räcker det!

Ikväll hade vi luciatåg med våra ettor. Min kollega vabbade idag så jag fick ta övningen själv...tvivlade starkt på att det skulle gå ikväll, men de var så duktiga och så söta! Blev lite rörd...blödiga jag ni vet ;)!

Vi fick varsin fin julblomma, en amaryllis, av våra elever med orden tack för att ni orkar med oss hela dagarna ;)! Ja vi kanske ska tacka för att de står ut med oss ;)!

Tack våra fina elever och föräldrar!

Nu ska jag ladda för morgondagen som också blir lång. Först jobba och sedan in till SU för att jobba med grupparbetet...har aboslut ingen lust, men det måste göras. Önskar nästan att det blev snökaos igen så jag inte tog mig in...men så lär det nog inte bli. Det är bara att åka dit och göra det vi ska och förhoppningsvis vara hemma till Grey´s börjar.
Kram

Inga kommentarer: