fredag 14 december 2012

Helg!

Fredag igen...så skönt! Idag har jag varit riktigt trött, tröttare än vanligt. Vet inte vad de beror på, men antar att kroppen börjar ta ut sin rätt nu. Men som sagt nu är det helg och en ganska lugn sådan och sen är det bara fyra arbetsdagar kvar...sen är det jullov!

Det har varit kallt idag, men det var väldigt skönt att vara ute sista lektionen. Vi åkte pulka med våra ettor och solen var framme lite grann...riktigt fin dag! Jag avstod dock själv från att åka pulka och valde att bara hålla koll på våra minst sagt livliga elever! Tänk om man hade hälften av deras energi...så mycket mer man skulle orka med under dagarna! Men nu är det helg och jag ska ladda batterierna!

Ikväll blir det lugnt, kommer snart somna känner jag och sömn behöver jag!
Kram

Inga kommentarer: