söndag 1 januari 2012

Bilder från veckan i Motala!

Hade tänkt hinna med mer i veckan, men orken har inte funnits där. Men här kommer några bilder!



På fredagkvällen kom äntligen min underbara fru hit! Mys i soffan och Viggor fick mysa i sin bästa väns knä!


På torsdagen var jag och hälsade på Jenny och hennes små goa trollungar! Theodor har blivit så stor och så charmig, pratade konstant när jag var där! Sen har vi lilla Lovisa som bara är 2 veckor gammal, så underbart söt trots att hon sov hela tiden jag var där! Tack för besöket kära vänner!


På tisdagen var jag och hälsade på familjen Langvik! Så härligt och mysigt! Alice och Melker fick med oss ut på en lekstund i blåsten! Det var så underbart att få träffa er igen!!!




Jag kom ner på annandagen och då var hela familjen samlad! Kennys båda döttrar med respektive samt dessa små charmtroll var också där! Julia charmade oss alla och lilla Astrid var bara nöjd över att få vara med! Tänk syrran när du har en egen!!!

En härlig vecka som sagt!!!

Kram

Inga kommentarer: