lördag 31 december 2011

Årets sista dag!

Tänk så fort min första lovvecka har gått...bara en kvar nu!
Är just nu nere i Motala hos min familj och njuter av att bara vara ledig! Har träffat några kompisar, men mest bara slappat och tagit det lugnt. Har inte riktigt haft ork till att göra det jag hade tänkt och eftersom min tid är nere fick kortas mer pga operation så kände jag bara att jag måste få ta det lugnt. Men lite dåligt samvete för vissa kompisar, men tyvärr fick det bli så här.

Idag är det årets sista dag och vi har varit hos pappa och Kicki och fikat lite! Mycket trevligt och gott! Ikväll ska vi följa med mamma och Kenny till ett par grannar, det ska bli trevligt det också! Det har varit ett bra och ett dåligt år. Tyvärr tog de dåliga delarna lite förstor plats och det har varit jobbigt, men jag hoppas det blir tvärtom nästa år!

Jag har egentligen bara en enda önskan till 2012 och det är att vi ska få lite medgångar på vår resa! Jag längtar så efter ett litet knyte!!! Så snälla...låt oss få ha lite tur under 2012!!!

Återkommer med bilder från denna vecka när jag kommer hem!


Gott Nytt År alla där ute!

Kram

Inga kommentarer: