tisdag 20 december 2011

Tiden går fort

Inte klokt vad dagarna går fort...på lördag är det redan julafton! Det är dock första gången någonsin som jag faktiskt har lite ångest för den dagen, men det ska nog gå bra! På fredag ska jag göra janssons frestelse för det har jag fått i uppgift att ta med på julafton!

Idag har eleverna mest fått pyssla och jisses så kreativa de var! Helt underbart att se! Nu har jag bara två arbetsdagar kvar, sen är jag ledig i drygt två veckor! 9/1-12 börjar jag jobba igen och är lärare januari ut. Blir troligvis kvar efter det också, men inte på heltid. Jag trivs verkligen som lärare och det är detjag vill jobba med, blir lite svårt att gå tillbaka till fritids även om jag trivs där också, men jag känner nu att det är i skolan jag vill vara. Vi får väl se hur det blir till hösten sen.
Imorgon är sista skoldagen och på kvällen är vi ett gäng kollegor som ska gå ut och äta! Det ska bli trevligt! Sen ska jag som sagt jobba torsdagen också...sen är jag ledig!

Nu ska jag fixa lite med fikat till mina elever imorgon, vi ska bara mysa och ha det trevligt innan avslutningen!

Kram

Inga kommentarer: