lördag 24 december 2011

Julafton

Tänk idag är det julafton! Har ingen vidare julkänsla än, men den infinner sig säkert senare under dagen! Älsklingen och jag har haft en lugn och mysig förmiddag! Vi har även delat julklappar, tyckte att det var onödigt att släpa på dem till svärmor. Jag fick ett par jättefina örhängen och ett halsband, samt en massage. Min omtänksamma underbara fru!!! Nu tar vi det bara lugnt fram tills vi ska gå över till svärmor! Klockan 14 är vi bjudna till henne ihop med Annelis syskon med respektive och barn och deras moster Gitzen. Vi var smarta nog att åka över med alla våra julklappar igår och den mat vi skulle ha med oss så det slipper vi bära på idag!


Jag vill önska alla en riktigt GOD JUL och hoppas ni får en mysig och fröjdefull jul!!!






Mina fina julklappar som jag fick idag! Har även fått pengar från både pappa och farmor/farfar! De från farmor/farfar har gått till ett par skor!!!


Kram

Inga kommentarer: