måndag 5 december 2011

Weekend i Stockholm!

I helgen var jag och älsklingen i Stockholm! Vi hade en riktig mysweekend! Vi bodde på hotell Scandic Malmen vid Medborgarplatsen. Jättemysigt och supergod frukost!!!
På lördagen var vi till Skansen och gick på julmarknad där! Vi gick även och tittade på alla djuren och åt mat på en restaurang! Så mysigt och man fick lite julkänsla av alla dofter och all musik! Sedan tog vi Djurgårdsfärjan in till stan igen. Gick på Gamla stans julmarknad och sedan till lite butiker och shoppade lite! Vi tog sedan tunnelbanan tillbaka till hotellet och slappade ett tag! På kvällen träffade vi Niklas och Pierre på restaurang Vapiano i Gamla stan. Jättegod mat och det var kul att träffa dem igen! Söndagen var väldigt lugn. Vi åt frukost skapligt och tog sedan bussen hem, blev en kort sväng på stan/julmarknaden här hemma i Norrtälje! Sedan åkte vi över till svärmor för att hjälpa henne lite med flytten. Hon har flyttat till en jättemysig lägenhet!
Fick lite ångest när Annelis syskon med respektive och barn kom dit. Vet inte hur jag ska klara julhelgen...tycker att det är så jobbigt... Men det är ju bara att bita ihop. I nuläget hade jag hellre firat jul med min familj, men vartannat år är vi här uppe och jag vill ju fira med min älskling!!! Jaja...jag får väl gå hem om det inte går!

Nu ska jag slappa lite...skulle ge vad som helst för att bli av med min huvudvärk just nu... Får ju inte äta ipren längre eftersom jag inte får äta något med ibuprofen i...och inga andra tabletter fungerar. Men den försvinner förhoppningsvis snart!

Kram

Inga kommentarer: