måndag 9 januari 2012

Färdig för att skickas in!

Så skönt...eller inte... Min examinationsuppgift är äntligen klar!!! Älsklingen hjälpte till lite genom att läsa igenom den, göra lite omformuleringar samt skriva lite på min sammanfattning. Hon är så otroligt duktig på detta! Men det mesta har jag faktiskt gjort själv! Var lite ringrostig på jag erkänna, var ett tagsen man skrev en sån här uppgift. Men som sagt, nu ska den bara skickas in och sen får vi se hur mycket jag måste komplettera på den, men det tar jag då!

Idag var första jobbdagen på två veckor och det gick smärtfritt! Imorgon är även eleverna tillbaka och det ska bli skoj!!! Nu kör vi på en en termin till, jag vet dock inte hur länge jag blir kvar i klassen, men ska njuta så länge jag får vara där! Det är det här jag vill jobba med!

Pratade med vår barnmorska idag... fick väl inte riktigt höra det jag ville, men det blir nog bra tillslut. Vem har sagt att man ska gå smärtfritt genom livet? Jag har lovat att vara positiv så det ska jag verkligen försöka vara!

Nu blir det sängen så jag orkar upp imorgon. Tänkte vara på jobbet klockan 07.00 för att fixa lite!

Kram

Inga kommentarer: