tisdag 3 januari 2012

Ingen motivation

Jag borde absolut inte sitta här inne på nätet, men motivationen till att plugga är så låg. Har iallafall gjort klart inledningen och fallbeskrivningen så nu är det bara analys och sammanfattning kvar :), de två tunga bitar vill säga... Men om jag delar upp det lite varje dag denna vecka så är den klar innan måndag, det är mitt mål iallafall! Men så omotiverad...
Var med älsklingen på stan en sväng på förmiddagen och köpte två par byxor, men funderar starkt på att återlämna ett par... det är ett par gröna och par svarta byxor, inte full längd, men längre än trekvarts... Men så började jag fundera här hemma...jag hoppas ju innerligt att jag snart är tjock igen och då är det så dumt att ha två par nya byxor här hemma som jag inte kan använda så jag ska återlämna ett par. Då är frågan vilka? Svarta byxor funkar alltid, men så har ju andra svart byxor, leggings mm. Gröna är ju tuffa, men är det jag? Vilket dilemma jag har... Men det blir nog trots allt de svart som får åka tillbaka till HM!
I eftermiddag ska vi hem till Annelis syster en sväng och hälsa på. Så jag tänker alltså ta en lång paus från studierna idag! Men imorgon sitter jag här igen, en liten stund iallafall. Var på biblioteket och lånade de böcker som behövs så det finns egentligen inga ursäkter kvar... Va snurrigt detta inlägg blev, men så får det vara! Känner mig snurrig idag, dock inte lika mycket som igår!

Kram

Inga kommentarer: