tisdag 17 januari 2012

Borde kännas bra...

Alla på jobbet säger jämt att man ska tänka på sig själv och att framför allt jag borde göra det! Så idag har jag gjort det, men varför känns det då inte bra? Har en elev som fått diabetes och nästa vecka är det en kurs för skolpersonal i detta...skulle jättegärna gå, men det sammanfaller med vårt besök i Huddinge. Och detta besök är så efterlängtat och vi har fått en tid som egentligen inte finns så jag kan inte boka om den. Men så känner jag ju det där ansvaret för min elev... Fast jag bör ju tänka på mig själv...hur ju skjutit på våra planer pga jobbet hela hösten och därför missat en massa tider. Jag borde ju inte ha dåligt samvete för jag har ju rätt till att tänka på mig själv...men det känns så där. Jaja...vårt besök ser jag fram emot eller både och!
Nu ska jag inte gräva ner mig i detta..
Kram

Inga kommentarer: