fredag 13 januari 2012

Punktligt...

Va denna vecka gick fort! Hann inte alls med det jag hade tänkt, men vilken tur jag har eftersom det är 51 veckor kvar detta år! Jag hann iallafall förbereda lite inför nästa vecka, men får lov att vara på jobbet tidigt på måndagmorgon.
Idag gick jag faktiskt hem "tidigt" från jobbet och åkte in till Stockholm en sväng med frun min! Hade inte tänkt shoppa något, men det blev visst ett linne, en t-shirt, en tröja, ett par leggings och hör och häpna ett par skor. Jag köper ju aldrig skor så det var lite otippat...not ;)! Jag bara älskar skor och skulle kunna ha hur många som helst, men jag får behärska mig lite. Ja så det blev lite shopping ändå! Vi åt även mat på vår favorti restaurang London innan vi åkte hem!

Ja vi tog ju som sagt och valde den lite längre vägen på vår resa och det kändes bra! Fram tills idag då den lilla stickan visade det där tecknet man så gärna vill ha, punktligt minsann. Men nu får vi vänta till nästa månad och jag hoppas den är punktlig då också!

Nu ska vi slappa lite i soffan, funderar starkt på att lägga mig tidigt ikväll är så otroligt trött! Ska ju orka städa imorgon...då ska julen bort!

Kram

Inga kommentarer: