lördag 21 januari 2012

En lugn lördag!

Har haft en lugn och skön lördag tillsammans med Anneli och tjejerna! På förmiddagen åkte vi skridskor, kallt men mycket härligt! Jag tog sedan en stund för mig själv och gick på stan. Behövde rensa tankarna efter allt som hänt och som ska ske. Det var välbehövligt! Gick sedan hem från stan och det var också skönt, men så halt det var...känns i benen att man spände sig.
Har annars ägnat eftermiddagen till att rensa bland tjejernas kläder och städa i deras garderob och byrå! Nu är det så snyggt och fint...och man kan säga att kläder finns det iallafall! Att jag började med detta var för att få plats med mina egena kläder...jag har nämligen haft alla deras byxor i en av mina lådor, men nu har jag "råkat" köpa lite nya kläder som jag knappt får plats med, men nu ska jag nog göra det :)! Har inte fixat till mina egna kläder än, men det ska jag snart göra!
Resten av kvällen ska vi bara ta det lugnt och mysa framför Gladiatorerna! Får se hur länge tjejerna orkar vara vakna...

Kram

Inga kommentarer: