söndag 8 januari 2012

Skridskoåkning!

Den här helgen har jag för första gången på ca 18 år åkt skridskor! Jag kan inte förstå varför jag varit så negativt inställd till det innan, det är ju superkul!!! Ont i fötterna fick jag ju, men det släppte efter ett tag! Vi har även haft Josefine här i helgen och hon låg mest på isen, men idag när vi åkte för andra gången så fick hon till åkningen! Jisses vilken kämpe hon är!!! Vi hade även med oss matsäck i form av varm choklad och smörgås samt lite kex! Vi åkte tillsammans med Yvette och hennes son Leon samt hans pappa! Riktigt mysigt hade vi så nu har vi bestämt att tjejerna har med sig skridskor nästa gång de kommer också så vi kan åka!
Har haft en riktigt skön helg tillsammans med Anneli och Josefine!!! Hämtade Josefine i torsdags och skjutsade hem henne idag! I fredags var vi dessutom ut till svärfar och Eva på middag! Alla deras barn med respektive och även barnbarn var där! 18 personer var vi totalt! Igår efter att vi hade åkt skridskor hade vi en riktig myskväll med räkor och god ost! Josefine njöt i stora drag och kämpade med att hålla sig vaken under hela Gladiatorerna, men sen gav hon upp och gick och la sig!








Imorgon börjar en ny arbetsvecka igen! Måste erkänna att det varit väldigt skönt att vara ledig i 2 veckor! Jag behövde verkligen den här ledigheten för att samla krafter. Hösten var kämpig och jobbig, men det fanns även lite ljusglimtar som ej får glömmas bort! Ska faktiskt bli kul att börja jobba igen och sen har vi ju lite annat att se fram emot! Nu håller vi tummarna för att rätt dagar dyker upp!!!

Kram

Inga kommentarer: